środa, 25 kwietnia 2012

Inspiracje

Witajcie kochani :))
Pogoda jast cudowna, idealna na outfirt niestety mój aparat odmawia posłuszeństwa :((  (pojawiają sie paski na zrobionym zdj.) dlatego nie mam dla Was zdjęć :( Jak pogoda ładna to aparat nie działa, a jak aparat działa to pogoda brzydka.... Miejmy nadzieję, że wkrótce pogoda dogada sie z moim aparatem i wstawię kilka zdjęć.

Dzisiaj wstawiam kolejne inspiracje :) a w najbliższych dniach postaram sie pokazać fotki ubrań które kupiłam.

201.jpg








30.jpg

37.jpg

25.jpg



200.jpg

tak 10.png

czerwony sweterek.bmp





inss15.jpg

inss16.png


Co uważacie za najładniejsze..?

17 komentarzy:

  1. marynarka z 6tego zdjęcia jest moim must have!:) biała klasyczna lub lekko "zmodernizowana":)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne inspiracje <3




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie z żółtą spódniczką jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix. Amerykańska kurtka rządzi!
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy ostatnim zdjęciu padłam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje ;) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony, duży sweter i pastelowe spodenki z kokardką. Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega są te inspiracje :) Pozdrawiam i zapraszam, u mnie nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne inspiracje! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie zdjęcia są przefajne! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń