sobota, 28 kwietnia 2012

weekend majowy :D

Już jest, już się zaczął dłuuuugo wyczekiwany weekend - cudownie. Mam tyle planów...myślę,że wszystkie powinny się udać =) Dzisiaj wyszłam na dwór i nie mogłam oprzeć się kwiatom, tak pięknie pachniało :)
Zrobiłam nawet kilka zdjęć, niestety telefonem, ponieważ aparat nie chce robić zdjęć przy tak pięknej pogodzie..


Próbuję szcześcia na rozdaniu na które zapraszam :http://dagakusnierz.blogspot.com/2012/04/giveaway-buty-do-wygrania-twoj-wybor.html

Z dnia na dzień liczba obserwatorów i wyświetleń rośnie :)
bardzo Wam za to dziekuję :))

32 komentarze:

  1. Piękna pogoda zawitała niemalże w całej polsce!
    Uwielbiam robić zdjęcia przyrodzie:)
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. no pogoda jest wspaniała ;)
    fajne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbliższy szkic postu mam poświęcony w większości pogodzie! :D Oczywiście, ładnie jest, ciepło i przyjemnie, ale jak się siedzi w zacienionych miejscach! Ha! U mnie w pokoju, który wystawiony jest na południe czuję się jak w saunie bez pary. Istna Sahara, dlatego urokliwy dzień spędzam po tej uroczej i chłodnej (!) północnej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jak wszystko rodzi się na wiosnę, chociaż pogodę mamy jak na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna!! piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie przepiękne :)

    http://zuki-berlin.blogspot.de/
    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Latoo <3 Ja też weekend majowy mam zaplanowany od początku do końca i strasznie mnie to cieszy! Weekendzie trwaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! :)
    Będę zaglądać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja całymi dniami siedze na polu a powinnam pisac prace i projekt

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki, cieszę się, że się podoba :) kwiatuchy śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kwiatki ..! :P
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie cudowne!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. to juz nie wiosna,to latooo :) boskie :) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna pełną parą! :D

    Dzięki za komentarz. Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hej!! chcialam Cie poinformowac, ze przenioslam sie na bloga: http://logickillslife.blogspot.com/ , poniewaz na starym nie wyswietlaly sie nowe posty u obserwatorow, takze zapraszam do obserwowania tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia.... zazdroszczę wam tego weekendu : /
    -,-

    zapraszam do mnie .. pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. fountain-fashion.blogspot.com

    Wyobrażam sobie jak pachną te kwiatki <33
    ______________________________________________
    zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mam bardzo duzo planow i jak narazie wszystkie sie spelniaja;)
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia,bije od nich ciepłem! :)
    pozdrawiam,monia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia.
    Zapraszam do siebię w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zadaj 1 lub 2 pytania dotyczące Mikiego bądź mnie pod postem „Zabawa słowna. 955”. Będzie mi bardzo miło ; *

    OdpowiedzUsuń
  22. nie widzę cie w moich obserwatorach ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ladne zdjecia! :) powodzenia w rozdaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne są te zdjęcia . :) Powodzenia. :)
    Zapraszam również do mnie, jeżeli ci się blog spodobał to było by nam bardzo miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Jak najbardziej lubicie się bawić?" - o co chodzi w tym pytaniu . ? Prosiłabym Cię byś zadała jakieś inne pytanie niż to. Może być przecież o mnie ^^
    Dziękuję za zrozumienie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. u nikogo tego juz nie ma blogger to zlikwidował -.-' na pasku bocznym z prawej strony jest przycisk "dołącz się do tej witryny" ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Patrzac na te kwiatuszki mam ochote pobiegac i polezec na trawie;p Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń