wtorek, 17 kwietnia 2012

pierścionki..

hej :) bardzo przepraszam,że dawno mnie nie było, ale to wszystko przez brak czasu :((  w wolnej chwili wprowadziłam tylko zmiany w układzie mam nadzieje, że bardziej Wam się podoba..
Dzisiaj post poswiecam pierścionkom <3











Są świetne <3

Postanowiłam, że cos sama wymyśle i ..
kilka dni temu bawiłam się dzwoneczkiem z Króliczka Lindor


i powstało coś takiego :



















Co o tym myslicie...? Liczę na komentarze..Na dziś to już wszystko :)

6 komentarzy:

  1. czarny z krzyzykiem bardzo wpadl mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pierścionki, chociaż ja chyba takich podwójnych nosić nie potrafię(trochę niewygodnie). Z tych tutaj jestem zwolenniczką mostu, a przede wszystkich wężów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są takie pierścionki <3 genialnie wyglądają na palcach - zdecydowanie oryginalnie :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń